17.3.2013

Sunny

Ihanan aurinkoista päivää rakkaat lukijat! Mä oon niin onnellinen siitä että aurinko on alkanu paistaa ja lämmittää lähes joka päivä :) mulla oli viime viikolla nii paljon töitä kahessa työpaikassa etten kyllä hirveästi oo ehtiny muuhun keskittyä. Tajusin tos yks päivä että en oo piiitkiin aikoihin ottanu ees kameralla kuvia. Tää iPhone on kyl siitä kätevä et täl saa hyvii kuvia jos ei jaksa kameraa koko ajan kantaa mukana :)

Sain muute kesäksi töitä viime viikolla :) ihanaa ku ei tarvi murehtia enää sitäkään. Mut on niitä kyllä muita asioita iha tarpeeksi joita murehtia..

Nyt tällä hetkellä odotan vaan ens viikonloppua, sillä oon menossa kattoo Adam Lambertia hesaan!!! Iik. :D pääsen myös samal viettää laatuaikaa rakkaiden serkkujen kanssa<3 mua vaa pelottaa ku kävin perjantaina hammaslääkärissä ja nyt sit yks hammas on ruvennu vaivaa tosi paljon ni saan mun tuurilla jonku antibioottikuurin viikonlopuks.. No sit se on vaa oltava se ainut selvinpäin olija. How boring is that?!

No pidetää peukut pystyssä ja toivotaa parasta!

Terkuin: Jonna







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti