21.2.2013

Uudet tuulet

Siitä onki jo pari viikkoa ku oon tänne viimeksi kirjoitellu ja voi kuinka paljon tässä on ehtiny jo tapahtumaa! Mulla olis iha hirmuisesti kerrottavaa, koska edessä on näillä näkymin elämäni hektisin vuosi ja moni asia tulee muuttumaan jo keväällä. Siksi voi mennä pitkiäkin aikoja että kerron niistä täällä blogin puolella. Ensimmäinen syy on se, että asiat on sen verran yksityisiä ettei kaikkea halua jakaa ja toinen että en yksinkertasesti ehdi panostaa kaikkeen. Vaikka enhän mä missään vaiheessa oo ollu mikään maailman ahkerin bloggaaja ;D

Mutta en voi uskoa että tällä hetkellä kirjoitan tätä postausta mun ikiomasta iPhonesta!! Oon miettiny jo pitkään tän hankkimista ja oon jopa joskus vannonu etten käytä puhelimeen yli 100 euroa, mutta toisin kävi. Tosin en kadu tätä pätkääkään sillä kaikki rahat tuli omasta pussista ja oon tehny niiden eteen myös töitä. Latasin tähän heti tietysti Instagramin ja saatteki tällä kertaa kuvat sieltä.

Aurinkoista hiihtolomaa ja kevään alkua kaikille! :)

P.s. Mua voi seurata Instagramissa nimimerkillä jopsuli91 ;)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti